Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Update cookies preferences
Drodzy Czytelnicy,

w związku ze zmianą strategii rozwoju firmy podjęliśmy decyzję o zaprzestaniu wydawania miesięcznika "AGROmechanika". Ostatnim numerem, który się ukazał, był numer styczniowy.

W imieniu całej redakcji serdecznie dziękujemy za to, że przez ponad 10 lat współtworzyliście z nami "AGROmechnikę", dostarczaliście pomysłów do kolejnych wydań. Dziękujemy za zaufanie, jakim nas obdarzyliście.

Mamy nadzieję, że koniec wydawania "AGROmechniki" nie oznacza końca naszej współpracy. Dlatego proponujemy zamianę prenumeraty "AGROmechaniki" na prenumeratę dynamicznie rozwijającego się pisma "Bez Pługa". Na jego łamach prezentowane są zagadnienia interesujące zarówno rolników rozważających zastosowanie technologii bezpłużnej, tych, którzy dopiero przestawiają się na tę technologię, jak i producentów mających wieloletnie doświadczenie w uprawie bezorkowej.

Decydując się na przeniesienie prenumeraty "Agromechaniki" na roczną prenumeratę magazynu „Bez Pługa”, otrzymacie dodatkowo numer specjalny – „ABC uprawy bezorkowej”, segregator do kolekcjonowania czasopisma oraz możliwość uczestniczenia w szkoleniach zaplanowanych w ramach projektu „Akademia Bezorkowa”. Poniżej zamieszczamy link ze szczegółowymi informacjami na temat zamiany prenumerat: [Pobierz]

W przypadku braku zgody na przeniesienie prenumeraty zwrócimy pieniądze na podany przez Was numer konta bankowego.
 
Redakcja "AGROmechaniki"
strona główna

Aktualności

New Holland liderem sprzedaży w pierwszym półroczu 2016

New Holland liderem sprzedaży w pierwszym półroczu 2016
Lipiec 15 12:01 2016 Wydrukuj

Znane są wyniki sprzedaży ciągników rolniczych w pierwszym półroczu 2016 roku. W okresie styczeń – czerwiec polscy rolnicy kupili 4183 nowe maszyny. Najwyższą sprzedaż osiągnęła marka New Holland, zamykając półrocze z wynikiem 646 sztuk. Najwięcej ciągników znalazło nowych właścicieli w marcu.
 
Pierwsze półrocze 2016 stało pod znakiem znacznego spadku sprzedaży nowych ciągników rolniczych, głównie na rzecz wzrostu na rynku maszyn urzywanych. Liczba zarejestrowanych w pierwszych sześciu miesiącach nowych ciągników rolniczych wszystkich marek wyniosła blisko dwukrotnie mniej niż w analogicznym okresie zeszłego roku (sprzedaż styczeń-czerwiec 2015 - 7487 sztuk).


 
– Nie jest tajemnicą, że rynek sprzedaży ciągników rolniczych przeżywa w tym roku kryzys. Sytuacja finansowa skłania pewną grupę rolników do powstrzymania się od inwestycji w nowy sprzęt – mówi Adam Sulak, Business Director New Holland. – Fakt, że – podobnie jak w zeszłym roku – znaleźliśmy się na pierwszym miejscu, jeśli chodzi o łączną wielkość sprzedaży, jest dla nas powodem do dużej satysfakcji. Taki wynik świadczy o zaufaniu, jakim klienci darzą produkty New Holland. Dla nas jest to szczególnie cenne w tak trudnym okresie, gdy inwestycja każdej sumy musi być przez rolnika przemyślana jeszcze dokładniej – dodaje.
 
Z danych Martin & Jacob Sp. z o.o. wynika, że od stycznia zarejestrowano nowe ciągniki rolnicze produkcji 36 marek. Wyraźnie widoczna jest w tym zakresie przewaga sprzedażowa 7 największych graczy na rynku (New Holland, John Deere, Zetor, Kubota, Case Ih, Ursus i Deutz-Fahr), którzy – biorąc pod uwagę powyższe kryterium – zajmują łącznie 76% rynku. Do lidera, New Holland, należy 15 %.


Dane: Martin & Jacob Sp. z o.o.