Parametry techniczne reklam gotowych do druku
Układ i projekt graficzny
- Wszystkie elementy czcionek i grafiki muszą znajdować się w odległości minimum 5 mm od brzegów strony. Jeśli ten warunek nie zostanie spełniony Wydawnictwo nie ponosi odpowiedzialności jeśli projekt zostanie opublikowany z wadą, w ostateczności Wydawnictwo może odmówić przyjęcia projektu do druku.
- Należy unikać obramowania całej strony.
- Cienkie linie i teksty pisane czcionką poniżej 8 punktów powinny być wykonane w jednym kolorze triadowym.
- Nie można używać więcej niż dwóch kolorów triadowych na obszarach tinty przy różnicy 15% i więcej w wartościach składowych koloru.
- Należy unikać w kontrze czcionek wielkości poniżej 9 punktów.
- Margines z odpowiednich stron na obcięcie (spad) - 3 mm.
- Rozdzielczość: min. 300 dpi.
Gotowe reklamy przyjmujemy w postaci cyfrowej
- Wykonane w następujących programach: QuarkXpress, Illustrator, PhotoShop, FreeHand - dla systemu Macintosh.
- W postaci tiff, eps, jpg lub pdf.
- We wszystkich przypadkach prosimy o zamianę fontów na krzywe i dostarczenie reklamy na płycie CD lub pocztą internetową na adres a.tkaczyk@oikos.net.pl
Dodatkowe informacje można uzyskać w studiu DTP
Artur Tkaczyk tel. +48 (22) 822 03 34 w. 28
e-mail: a.tkaczyk@oikos.net.pl