Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Update cookies preferences
Drodzy Czytelnicy,

w związku ze zmianą strategii rozwoju firmy podjęliśmy decyzję o zaprzestaniu wydawania miesięcznika "AGROmechanika". Ostatnim numerem, który się ukazał, był numer styczniowy.

W imieniu całej redakcji serdecznie dziękujemy za to, że przez ponad 10 lat współtworzyliście z nami "AGROmechnikę", dostarczaliście pomysłów do kolejnych wydań. Dziękujemy za zaufanie, jakim nas obdarzyliście.

Mamy nadzieję, że koniec wydawania "AGROmechniki" nie oznacza końca naszej współpracy. Dlatego proponujemy zamianę prenumeraty "AGROmechaniki" na prenumeratę dynamicznie rozwijającego się pisma "Bez Pługa". Na jego łamach prezentowane są zagadnienia interesujące zarówno rolników rozważających zastosowanie technologii bezpłużnej, tych, którzy dopiero przestawiają się na tę technologię, jak i producentów mających wieloletnie doświadczenie w uprawie bezorkowej.

Decydując się na przeniesienie prenumeraty "Agromechaniki" na roczną prenumeratę magazynu „Bez Pługa”, otrzymacie dodatkowo numer specjalny – „ABC uprawy bezorkowej”, segregator do kolekcjonowania czasopisma oraz możliwość uczestniczenia w szkoleniach zaplanowanych w ramach projektu „Akademia Bezorkowa”. Poniżej zamieszczamy link ze szczegółowymi informacjami na temat zamiany prenumerat: [Pobierz]

W przypadku braku zgody na przeniesienie prenumeraty zwrócimy pieniądze na podany przez Was numer konta bankowego.
 
Redakcja "AGROmechaniki"
AGROmechanika 6/2009

Mocarz o dobrym sercu Jeden z najnowszych dużych Agrotronów dysponuje nie tylko bardzo nowoczesnym silnikiem.

W segmencie dużych ciągników firma Deutz-Fahr nie ma jeszcze tak znacznego udziału w rynku, jak w pozostałych klasach uciągu. Ten stan rzeczy ma pomóc zmienić seria Agrotron X, z wieloma nowymi elementami wyposażenia. Z serii tej wypróbowaliśmy mocarnie wyglądający model X 720. Jeśli ocenę ciągnika Agrotron X 720 zredukowalibyśmy do samego silnika, to wyrządzilibyśmy krzywdę konstruktorom. Niemniej jednak po wielotygodniowym teście na pierwszy plan naszych reminiscencji wysuwa się - oprócz dużego ogumienia przedniego - właśnie silnik. Naszym zdaniem, silnik Deutz z elektroniczną regulacją, układem wtrysku Common Rail, systemem 4-zaworowym, turbosprężarką, chłodnicą powietrza doładowującego i zewnętrzną recyrkulacją spalin AGRex jest praktycznie najlepszym motorem dostępnym na rynku. Montowany także w ciągnikach konkurencji, sześciocylindrowiec o pojemności skokowej blisko 7,2 l, wyposażony w mokre tuleje cylindrowe, osiąga moc nawet 360 KM. Ale potężny potencjał mocy to nie jedyna zaleta motoru.

Autorzy

Miejsce publikacji

Działy tematyczne

Pobierz plik PDF artykułu