Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Update cookies preferences
Drodzy Czytelnicy,

w związku ze zmianą strategii rozwoju firmy podjęliśmy decyzję o zaprzestaniu wydawania miesięcznika "AGROmechanika". Ostatnim numerem, który się ukazał, był numer styczniowy.

W imieniu całej redakcji serdecznie dziękujemy za to, że przez ponad 10 lat współtworzyliście z nami "AGROmechnikę", dostarczaliście pomysłów do kolejnych wydań. Dziękujemy za zaufanie, jakim nas obdarzyliście.

Mamy nadzieję, że koniec wydawania "AGROmechniki" nie oznacza końca naszej współpracy. Dlatego proponujemy zamianę prenumeraty "AGROmechaniki" na prenumeratę dynamicznie rozwijającego się pisma "Bez Pługa". Na jego łamach prezentowane są zagadnienia interesujące zarówno rolników rozważających zastosowanie technologii bezpłużnej, tych, którzy dopiero przestawiają się na tę technologię, jak i producentów mających wieloletnie doświadczenie w uprawie bezorkowej.

Decydując się na przeniesienie prenumeraty "Agromechaniki" na roczną prenumeratę magazynu „Bez Pługa”, otrzymacie dodatkowo numer specjalny – „ABC uprawy bezorkowej”, segregator do kolekcjonowania czasopisma oraz możliwość uczestniczenia w szkoleniach zaplanowanych w ramach projektu „Akademia Bezorkowa”. Poniżej zamieszczamy link ze szczegółowymi informacjami na temat zamiany prenumerat: [Pobierz]

W przypadku braku zgody na przeniesienie prenumeraty zwrócimy pieniądze na podany przez Was numer konta bankowego.
 
Redakcja "AGROmechaniki"
AGROmechanika 6/2009

Seria konsekwentnie doskonalona O tym, jak serię TLA przemianowano na T 5000 i co z tego wynikło.

W związku z przystosowaniem silników do wymogów normy emisji spalin Tier 3a firma New Holland zmieniła nomenklaturę swoich ciągników. Serię TLA przemianowano na T 5000. Jednocześnie pod wieloma względami udoskonalono modele wchodzące w jej skład. Ciągniki z klasy uciągu 80-100 KM należą do najbardziej pokupnych w Europie. Testowany przez nas model T 5060 jest najsilniejszą maszyną spośród trzech ciągników serii T 5000, które są oferowane na europejskim rynku. Aby ciągnik mógł odpowiadać obowiązującej normie emisji spalin, firma New Holland musiała wprowadzić modyfikacje konstrukcyjne.

Autorzy

Miejsce publikacji

Działy tematyczne

Pobierz plik PDF artykułu