Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Update cookies preferences
Drodzy Czytelnicy,

w związku ze zmianą strategii rozwoju firmy podjęliśmy decyzję o zaprzestaniu wydawania miesięcznika "AGROmechanika". Ostatnim numerem, który się ukazał, był numer styczniowy.

W imieniu całej redakcji serdecznie dziękujemy za to, że przez ponad 10 lat współtworzyliście z nami "AGROmechnikę", dostarczaliście pomysłów do kolejnych wydań. Dziękujemy za zaufanie, jakim nas obdarzyliście.

Mamy nadzieję, że koniec wydawania "AGROmechniki" nie oznacza końca naszej współpracy. Dlatego proponujemy zamianę prenumeraty "AGROmechaniki" na prenumeratę dynamicznie rozwijającego się pisma "Bez Pługa". Na jego łamach prezentowane są zagadnienia interesujące zarówno rolników rozważających zastosowanie technologii bezpłużnej, tych, którzy dopiero przestawiają się na tę technologię, jak i producentów mających wieloletnie doświadczenie w uprawie bezorkowej.

Decydując się na przeniesienie prenumeraty "Agromechaniki" na roczną prenumeratę magazynu „Bez Pługa”, otrzymacie dodatkowo numer specjalny – „ABC uprawy bezorkowej”, segregator do kolekcjonowania czasopisma oraz możliwość uczestniczenia w szkoleniach zaplanowanych w ramach projektu „Akademia Bezorkowa”. Poniżej zamieszczamy link ze szczegółowymi informacjami na temat zamiany prenumerat: [Pobierz]

W przypadku braku zgody na przeniesienie prenumeraty zwrócimy pieniądze na podany przez Was numer konta bankowego.
 
Redakcja "AGROmechaniki"
AGROmechanika 6/2009

AGROmoto Wolność i swoboda Wolność, równość, niepodległość - czyli klasyka amerykańskiego off-roadu okiem

Od lat słowo \\"jeep\\" jest w naszym języku niemalże synonimem auta terenowego, a Jeep Cherokee to bez wątpienia najpopularniejsze amerykańskie auto nad Wisłą. Auto z charakterem. Nie bez powodu w swej ojczyźnie za oceanem ten model nosi nazwę Liberty, czyli wolność. Mimo że pierwowzór tej wersji Jeepa został zaprojektowany w roku 1978, seryjna produkcja auta rozpoczęła się dopiero sześć lat później. Wprowadzony na rynek Jeep z intrygującym indiańskim przydomkiem Cherokee bardzo szybko stał się jednym z najpopularniejszych samochodów terenowych, nie tylko w Ameryce, ale także w Europie. Być może dlatego, że w opracowaniu konstrukcji maczali palce inżynierowie ze starego kontynentu, z koncernu Renault. Tak zaczyna się historia charakternej terenówki z temperamentem \\"czeronoskórego\\". Pierwsze wersje Cherokee (XJ) miały kanciaste kształty nie tylko nadwozi, ale również większości detali, z reflektorami włącznie. W roku 2002 bryła tego modelu Jeepa nabrała znacznych krągłości, by pięć lat później powrócić do ostrych kanciastych linii, które potęgują wrażenie masywności auta. Koło zapasowe powędrowało pod podłogę z tylnych drzwi, które teraz otwierają się do góry, zamiast na bok. Najnowsza wersja Cherokee oznaczana jest symbolem KK i to ją mieliśmy przyjemność ocenić.

Autorzy

Miejsce publikacji

Działy tematyczne

Pobierz plik PDF artykułu