Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Update cookies preferences
Drodzy Czytelnicy,

w związku ze zmianą strategii rozwoju firmy podjęliśmy decyzję o zaprzestaniu wydawania miesięcznika "AGROmechanika". Ostatnim numerem, który się ukazał, był numer styczniowy.

W imieniu całej redakcji serdecznie dziękujemy za to, że przez ponad 10 lat współtworzyliście z nami "AGROmechnikę", dostarczaliście pomysłów do kolejnych wydań. Dziękujemy za zaufanie, jakim nas obdarzyliście.

Mamy nadzieję, że koniec wydawania "AGROmechniki" nie oznacza końca naszej współpracy. Dlatego proponujemy zamianę prenumeraty "AGROmechaniki" na prenumeratę dynamicznie rozwijającego się pisma "Bez Pługa". Na jego łamach prezentowane są zagadnienia interesujące zarówno rolników rozważających zastosowanie technologii bezpłużnej, tych, którzy dopiero przestawiają się na tę technologię, jak i producentów mających wieloletnie doświadczenie w uprawie bezorkowej.

Decydując się na przeniesienie prenumeraty "Agromechaniki" na roczną prenumeratę magazynu „Bez Pługa”, otrzymacie dodatkowo numer specjalny – „ABC uprawy bezorkowej”, segregator do kolekcjonowania czasopisma oraz możliwość uczestniczenia w szkoleniach zaplanowanych w ramach projektu „Akademia Bezorkowa”. Poniżej zamieszczamy link ze szczegółowymi informacjami na temat zamiany prenumerat: [Pobierz]

W przypadku braku zgody na przeniesienie prenumeraty zwrócimy pieniądze na podany przez Was numer konta bankowego.
 
Redakcja "AGROmechaniki"
AGROmechanika 6/2007

Przestoje maszyn kosztują

Zarówno użytkownik, jak i serwis muszą mieć świadomość, że każdy spowodowany awarią przestój ciągnika, kombajnu lub innej maszyny, generuje wymierne straty finansowe. Częsta opieszałość serwisantów to zmora wielu użytkowników sprzętu rolniczego. Ale rolnicy też nie pozostają bez winy. Wielu czeka z wymianą oleju, filtrów czy pasów klinowych w maszynie do chwili aż ta sama \"upomni się\" o serwis - czasem w dość brutalny sposób. A takie sytuacje najczęściej mają miejsce w okresie największego spiętrzenia prac i zwykle na środku pola. Tymczasem nie wszyscy zdają sobie sprawę, że każda awaria to koszt i to nie tylko ten związany z koniecznością zakupu części zamiennych. W takich sytuacjach płacimy również za sam przestój. Udowodnimy to w tym artykule.

Autorzy

Miejsce publikacji

Działy tematyczne

Pobierz plik PDF artykułu