Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Update cookies preferences
Drodzy Czytelnicy,

w związku ze zmianą strategii rozwoju firmy podjęliśmy decyzję o zaprzestaniu wydawania miesięcznika "AGROmechanika". Ostatnim numerem, który się ukazał, był numer styczniowy.

W imieniu całej redakcji serdecznie dziękujemy za to, że przez ponad 10 lat współtworzyliście z nami "AGROmechnikę", dostarczaliście pomysłów do kolejnych wydań. Dziękujemy za zaufanie, jakim nas obdarzyliście.

Mamy nadzieję, że koniec wydawania "AGROmechniki" nie oznacza końca naszej współpracy. Dlatego proponujemy zamianę prenumeraty "AGROmechaniki" na prenumeratę dynamicznie rozwijającego się pisma "Bez Pługa". Na jego łamach prezentowane są zagadnienia interesujące zarówno rolników rozważających zastosowanie technologii bezpłużnej, tych, którzy dopiero przestawiają się na tę technologię, jak i producentów mających wieloletnie doświadczenie w uprawie bezorkowej.

Decydując się na przeniesienie prenumeraty "Agromechaniki" na roczną prenumeratę magazynu „Bez Pługa”, otrzymacie dodatkowo numer specjalny – „ABC uprawy bezorkowej”, segregator do kolekcjonowania czasopisma oraz możliwość uczestniczenia w szkoleniach zaplanowanych w ramach projektu „Akademia Bezorkowa”. Poniżej zamieszczamy link ze szczegółowymi informacjami na temat zamiany prenumerat: [Pobierz]

W przypadku braku zgody na przeniesienie prenumeraty zwrócimy pieniądze na podany przez Was numer konta bankowego.
 
Redakcja "AGROmechaniki"
AGROmechanika 2/2006

Instytucja reklamacji

Gwarancja to nie jedyny sposób dochodzenia roszczeń. O istocie reklamacji oraz procedurach podczas jej składania piszą pracownicy Stowarzyszenia Konsumentów Polskich - Urszula Tokarska i Sławomir Zaborek. Kupujący ma prawo zwrócić się do sprzedawcy z reklamacją. Jej treścią może być żądanie naprawy rzeczy albo jej wymiany. Żądać można też stosownego obniżenia ceny albo zwrotu pieniędzy na podstawie odstąpienia od umowy. Reklamacji podlega każda rzecz - także sprzedana w promocji. Jest ona zasadna, gdy kupujący stwierdzi, że towar ma wadę albo jest niezgodny z umową. Twierdzenie to podlega konieczności udowodnienia ze strony reklamującego, jeśli sprzedawca mu zaprzecza. W razie wystąpienia wady towaru, swoich roszczeń można dochodzić na podstawie gwarancji, rękojmii lub odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. Więcej informacji znajdziecie Państwo w kwietniowym wydaniu AGROmechaniki.

Miejsce publikacji

Działy tematyczne

Pobierz plik PDF artykułu