Drodzy Czytelnicy,
w związku ze zmianą strategii rozwoju firmy podjęliśmy decyzję o zaprzestaniu wydawania miesięcznika "AGROmechanika". Ostatnim numerem, który się ukazał, był numer styczniowy. W imieniu całej redakcji serdecznie dziękujemy za to, że przez ponad 10 lat współtworzyliście z nami "AGROmechnikę", dostarczaliście pomysłów do kolejnych wydań. Dziękujemy za zaufanie, jakim nas obdarzyliście. Mamy nadzieję, że koniec wydawania "AGROmechniki" nie oznacza końca naszej współpracy. Dlatego proponujemy zamianę prenumeraty "AGROmechaniki" na prenumeratę dynamicznie rozwijającego się pisma "Bez Pługa". Na jego łamach prezentowane są zagadnienia interesujące zarówno rolników rozważających zastosowanie technologii bezpłużnej, tych, którzy dopiero przestawiają się na tę technologię, jak i producentów mających wieloletnie doświadczenie w uprawie bezorkowej. Decydując się na przeniesienie prenumeraty "Agromechaniki" na roczną prenumeratę magazynu „Bez Pługa”, otrzymacie dodatkowo numer specjalny – „ABC uprawy bezorkowej”, segregator do kolekcjonowania czasopisma oraz możliwość uczestniczenia w szkoleniach zaplanowanych w ramach projektu „Akademia Bezorkowa”. Poniżej zamieszczamy link ze szczegółowymi informacjami na temat zamiany prenumerat: [Pobierz] W przypadku braku zgody na przeniesienie prenumeraty zwrócimy pieniądze na podany przez Was numer konta bankowego. Redakcja "AGROmechaniki"
|
Roczniki
archiwum
archiwum
Regulamin wyszukiwarki artykułów
Wyszukiwarka
AGROmechanika 2/2006
Instytucja reklamacji
Gwarancja to nie jedyny sposób dochodzenia roszczeń. O istocie reklamacji oraz procedurach podczas jej składania piszą pracownicy Stowarzyszenia Konsumentów Polskich - Urszula Tokarska i Sławomir Zaborek. Kupujący ma prawo zwrócić się do sprzedawcy z reklamacją. Jej treścią może być żądanie naprawy rzeczy albo jej wymiany. Żądać można też stosownego obniżenia ceny albo zwrotu pieniędzy na podstawie odstąpienia od umowy. Reklamacji podlega każda rzecz - także sprzedana w promocji. Jest ona zasadna, gdy kupujący stwierdzi, że towar ma wadę albo jest niezgodny z umową. Twierdzenie to podlega konieczności udowodnienia ze strony reklamującego, jeśli sprzedawca mu zaprzecza. W razie wystąpienia wady towaru, swoich roszczeń można dochodzić na podstawie gwarancji, rękojmii lub odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. Więcej informacji znajdziecie Państwo w kwietniowym wydaniu AGROmechaniki.
Pobierz plik PDF artykułu
Aby pobrać artykuł należy:
- Wysłać SMS o treści AP.ARTAM na numer 73068. Koszt wysłania wiadomości SMS wynosi 3,69 PLN brutto.
W odpowiedzi otrzymasz SMS z kodem, który należy wpisać w oznaczonym polu.
LUB Dokonać przelewu za pośrednictwem Dotpay w wysokości 2,00 PLN brutto. Po zrealizowaniu płatności otrzymasz kod, który należy wpisać w oznaczonym polu. Kod dostępu zostanie wyświetlony na ekranie oraz wysłany na podany podczas realizacji płatności adres e-mail. Kliknij na logo "Zapłać online przez Dotpay", aby dokonać przelewu.
Pobranie artykułu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
Usługa SMS dostępna jest w sieciach T-mobile, Plus, Play, Orange. Usługi Premium SMS dostarcza i obsługuje system CTM Mobiltek. Regulamin usług SMS. Reklamacje usług SMS.
Właściciel:
Oficyna Wydawnicza "OIKOS" Sp. z o.o.
ul. Kaliska 1/7
02-316 Warszawa
NIP: 118-00-09-226
Kontakt:
Dział prenumeraty:
tel.: 22 659 36 50
fax: 22 833 66 49
e-mail: prenumerata@oikos.net.pl