Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Update cookies preferences
Drodzy Czytelnicy,

w związku ze zmianą strategii rozwoju firmy podjęliśmy decyzję o zaprzestaniu wydawania miesięcznika "AGROmechanika". Ostatnim numerem, który się ukazał, był numer styczniowy.

W imieniu całej redakcji serdecznie dziękujemy za to, że przez ponad 10 lat współtworzyliście z nami "AGROmechnikę", dostarczaliście pomysłów do kolejnych wydań. Dziękujemy za zaufanie, jakim nas obdarzyliście.

Mamy nadzieję, że koniec wydawania "AGROmechniki" nie oznacza końca naszej współpracy. Dlatego proponujemy zamianę prenumeraty "AGROmechaniki" na prenumeratę dynamicznie rozwijającego się pisma "Bez Pługa". Na jego łamach prezentowane są zagadnienia interesujące zarówno rolników rozważających zastosowanie technologii bezpłużnej, tych, którzy dopiero przestawiają się na tę technologię, jak i producentów mających wieloletnie doświadczenie w uprawie bezorkowej.

Decydując się na przeniesienie prenumeraty "Agromechaniki" na roczną prenumeratę magazynu „Bez Pługa”, otrzymacie dodatkowo numer specjalny – „ABC uprawy bezorkowej”, segregator do kolekcjonowania czasopisma oraz możliwość uczestniczenia w szkoleniach zaplanowanych w ramach projektu „Akademia Bezorkowa”. Poniżej zamieszczamy link ze szczegółowymi informacjami na temat zamiany prenumerat: [Pobierz]

W przypadku braku zgody na przeniesienie prenumeraty zwrócimy pieniądze na podany przez Was numer konta bankowego.
 
Redakcja "AGROmechaniki"
AGROmechanika 12/2007

Lampo, Roller i ładowacz czołowy...

Dwa modele grupy SDF Lamborghini Lampo i Same Roller są obecne na polskim rynku już od dobrych kilku lat. W tym okresie zapracowały sobie na miano solidnych ciągników pomocniczych w większych gospodarstwach oraz ciągników głównych w mniejszych. Bardzo często ich właściciele montują na nich ładowacze. Czy warto to robić? Spójrzmy na nie właśnie przez pryzmat ładowacza czołowego? Lampo i Roller, choć sprzedawane są pod dwiema markami, bazują na tym samym silniku SDFG o symbolu 1000.3, który wyposażony jest w jednosekcyjne pompy BOSCH w mono bloku oraz spełnia normę emisji spalin EURO I. Silnik ten może występować jako turbodowałowany lub wolnossący, w obu przypadkach następuje chłodzenie cieczą.

Autorzy

Miejsce publikacji

Działy tematyczne

Pobierz plik PDF artykułu