Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Update cookies preferences
Drodzy Czytelnicy,

w związku ze zmianą strategii rozwoju firmy podjęliśmy decyzję o zaprzestaniu wydawania miesięcznika "AGROmechanika". Ostatnim numerem, który się ukazał, był numer styczniowy.

W imieniu całej redakcji serdecznie dziękujemy za to, że przez ponad 10 lat współtworzyliście z nami "AGROmechnikę", dostarczaliście pomysłów do kolejnych wydań. Dziękujemy za zaufanie, jakim nas obdarzyliście.

Mamy nadzieję, że koniec wydawania "AGROmechniki" nie oznacza końca naszej współpracy. Dlatego proponujemy zamianę prenumeraty "AGROmechaniki" na prenumeratę dynamicznie rozwijającego się pisma "Bez Pługa". Na jego łamach prezentowane są zagadnienia interesujące zarówno rolników rozważających zastosowanie technologii bezpłużnej, tych, którzy dopiero przestawiają się na tę technologię, jak i producentów mających wieloletnie doświadczenie w uprawie bezorkowej.

Decydując się na przeniesienie prenumeraty "Agromechaniki" na roczną prenumeratę magazynu „Bez Pługa”, otrzymacie dodatkowo numer specjalny – „ABC uprawy bezorkowej”, segregator do kolekcjonowania czasopisma oraz możliwość uczestniczenia w szkoleniach zaplanowanych w ramach projektu „Akademia Bezorkowa”. Poniżej zamieszczamy link ze szczegółowymi informacjami na temat zamiany prenumerat: [Pobierz]

W przypadku braku zgody na przeniesienie prenumeraty zwrócimy pieniądze na podany przez Was numer konta bankowego.
 
Redakcja "AGROmechaniki"
AGROmechanika 4/2008

Test Nowość ze stajni Claasa

Oferowane przez firmę Claas nowe ciągniki serii Arion500 i600 (112-175KM) mogą być wyposażone w różnym stopniu. Czołowe modele dwóch nowych serii cechują się podwyższonym poziomem komfortu obsługi. Przyjrzeliśmy się bliżej modelowi Arion640 CEBIS. Konstruktorzy z niemieckich zakładów Claasa szybko modyfikują program produkcji ciągników we francuskiej fabryce w LeMans, nadając mu \\"claasowski kurs\\". Wzorami są tu niewątpliwie duże modele seriiAxion, zwłaszcza w zakresie systemu obsługi. Efektem tego jest postępująca unifikacja obydwu rodzin ciągników w klasie uciągu 105-260KM.

Miejsce publikacji

Działy tematyczne

Pobierz plik PDF artykułu