Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Update cookies preferences
Drodzy Czytelnicy,

w związku ze zmianą strategii rozwoju firmy podjęliśmy decyzję o zaprzestaniu wydawania miesięcznika "AGROmechanika". Ostatnim numerem, który się ukazał, był numer styczniowy.

W imieniu całej redakcji serdecznie dziękujemy za to, że przez ponad 10 lat współtworzyliście z nami "AGROmechnikę", dostarczaliście pomysłów do kolejnych wydań. Dziękujemy za zaufanie, jakim nas obdarzyliście.

Mamy nadzieję, że koniec wydawania "AGROmechniki" nie oznacza końca naszej współpracy. Dlatego proponujemy zamianę prenumeraty "AGROmechaniki" na prenumeratę dynamicznie rozwijającego się pisma "Bez Pługa". Na jego łamach prezentowane są zagadnienia interesujące zarówno rolników rozważających zastosowanie technologii bezpłużnej, tych, którzy dopiero przestawiają się na tę technologię, jak i producentów mających wieloletnie doświadczenie w uprawie bezorkowej.

Decydując się na przeniesienie prenumeraty "Agromechaniki" na roczną prenumeratę magazynu „Bez Pługa”, otrzymacie dodatkowo numer specjalny – „ABC uprawy bezorkowej”, segregator do kolekcjonowania czasopisma oraz możliwość uczestniczenia w szkoleniach zaplanowanych w ramach projektu „Akademia Bezorkowa”. Poniżej zamieszczamy link ze szczegółowymi informacjami na temat zamiany prenumerat: [Pobierz]

W przypadku braku zgody na przeniesienie prenumeraty zwrócimy pieniądze na podany przez Was numer konta bankowego.
 
Redakcja "AGROmechaniki"
AGROmechanika 3/2006

Minitest ciągnika New Holland TL-A

We współpracy z Agrartechnik Kompaktowy i zgrabny Ciągniki New Holland TL-A są następcami serii TL, której początki sięgają jeszcze czasów Fiata. Jednak modele TL-A nie mają prawie nic z \"komponentów\", które posiadały poprzednie roczniki. Te traktory wyposażone są m.in. w najnowocześniejsze silniki Iveco NEF, technologię CAN-Bus i mają zupełnie nowy design. My przyjrzeliśmy się ciągnikowi TL 90 A. Już na pierwszy rzut oka nowe traktory z serii TL-A można rozpoznać po nowej masce i korpusach świateł, które zostały dopasowane z innych serii ciągników New Hollanda. Pokrywa jest dość wąska i obniża się ku przodowi. Dzięki temu kierowca ma dobrą widoczność na obszar roboczy podczas pracy nie tylko z ładowaczem czołowym, ale i narzędziami zawieszanymi na przednim TUZ-ie. Widoczność w każdą stronę jest dobra również za przyczyną przestronnej kabiny.

Miejsce publikacji

Działy tematyczne

Pobierz plik PDF artykułu