Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Update cookies preferences
Drodzy Czytelnicy,

w związku ze zmianą strategii rozwoju firmy podjęliśmy decyzję o zaprzestaniu wydawania miesięcznika "AGROmechanika". Ostatnim numerem, który się ukazał, był numer styczniowy.

W imieniu całej redakcji serdecznie dziękujemy za to, że przez ponad 10 lat współtworzyliście z nami "AGROmechnikę", dostarczaliście pomysłów do kolejnych wydań. Dziękujemy za zaufanie, jakim nas obdarzyliście.

Mamy nadzieję, że koniec wydawania "AGROmechniki" nie oznacza końca naszej współpracy. Dlatego proponujemy zamianę prenumeraty "AGROmechaniki" na prenumeratę dynamicznie rozwijającego się pisma "Bez Pługa". Na jego łamach prezentowane są zagadnienia interesujące zarówno rolników rozważających zastosowanie technologii bezpłużnej, tych, którzy dopiero przestawiają się na tę technologię, jak i producentów mających wieloletnie doświadczenie w uprawie bezorkowej.

Decydując się na przeniesienie prenumeraty "Agromechaniki" na roczną prenumeratę magazynu „Bez Pługa”, otrzymacie dodatkowo numer specjalny – „ABC uprawy bezorkowej”, segregator do kolekcjonowania czasopisma oraz możliwość uczestniczenia w szkoleniach zaplanowanych w ramach projektu „Akademia Bezorkowa”. Poniżej zamieszczamy link ze szczegółowymi informacjami na temat zamiany prenumerat: [Pobierz]

W przypadku braku zgody na przeniesienie prenumeraty zwrócimy pieniądze na podany przez Was numer konta bankowego.
 
Redakcja "AGROmechaniki"
AGROmechanika 6/2008

Precyzyjne wykończenie, większa moc i nowy bęben Test sieczkarni Claas Jaguar z serii 900

Konstruując swoje cztery nowe sieczkarnie Jaguar serii 900, firma Claas miała na uwadze przede wszystkim efektywność pracy wszystkich podzespołów. Maszyny wyposażone są w nowy bęben tnący i osiągają większą moc, nawet 830KM. Na rynku sieczkarni samobieżnych firma Claas dominuje w jeszcze większym stopniu niż na rynku kombajnów zbożowych. Spośród 2400maszyn, które w2006r. sprzedano na całym świecie, 1300jednostek zostało wyprodukowanych w niemieckich zakładach Claasa w miejscowości Harsewinkel. Firma stara się utrzymać swoją sprzedaż na tym imponującym poziomie, mimo że konkurencja bynajmniej nie zasypia gruszek w popiele. Cztery nowe modele Jaguar serii900, które mają pomóc firmie w ugruntowaniu jej rynkowego przodownictwa, to: Jaguar950 (507KM/372kW, 1xV8), Jaguar960 (623KM/458kW, 1xV8), Jaguar970 (730KM/536kW, 2xR6) i Jaguar980 (830KM/610kW, 2xR6). Kto przestudiuje materiały informacyjne dotyczące nowych flagowców Claasa, ten zauważy, że nowe maszyny \\"nie pysznią się\\", jak można byłoby tego oczekiwać, wymiarami bębna, konstrukcją podwozia czy mocą silnika. Konstruktorzy wykorzystali całe swoje know-how przede wszystkim do tego, żeby zwiększyć efektywność pracy maszyny (usprawnienie układów napędowych i bębna, optymalizacja masy i przepływu materiału itd.).

Autorzy

Miejsce publikacji

Działy tematyczne

Pobierz plik PDF artykułu