Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Update cookies preferences
Drodzy Czytelnicy,

w związku ze zmianą strategii rozwoju firmy podjęliśmy decyzję o zaprzestaniu wydawania miesięcznika "AGROmechanika". Ostatnim numerem, który się ukazał, był numer styczniowy.

W imieniu całej redakcji serdecznie dziękujemy za to, że przez ponad 10 lat współtworzyliście z nami "AGROmechnikę", dostarczaliście pomysłów do kolejnych wydań. Dziękujemy za zaufanie, jakim nas obdarzyliście.

Mamy nadzieję, że koniec wydawania "AGROmechniki" nie oznacza końca naszej współpracy. Dlatego proponujemy zamianę prenumeraty "AGROmechaniki" na prenumeratę dynamicznie rozwijającego się pisma "Bez Pługa". Na jego łamach prezentowane są zagadnienia interesujące zarówno rolników rozważających zastosowanie technologii bezpłużnej, tych, którzy dopiero przestawiają się na tę technologię, jak i producentów mających wieloletnie doświadczenie w uprawie bezorkowej.

Decydując się na przeniesienie prenumeraty "Agromechaniki" na roczną prenumeratę magazynu „Bez Pługa”, otrzymacie dodatkowo numer specjalny – „ABC uprawy bezorkowej”, segregator do kolekcjonowania czasopisma oraz możliwość uczestniczenia w szkoleniach zaplanowanych w ramach projektu „Akademia Bezorkowa”. Poniżej zamieszczamy link ze szczegółowymi informacjami na temat zamiany prenumerat: [Pobierz]

W przypadku braku zgody na przeniesienie prenumeraty zwrócimy pieniądze na podany przez Was numer konta bankowego.
 
Redakcja "AGROmechaniki"
AGROmechanika 9/2008

Test Po trzykroć bezpieczna Test pilarki Husqvarna 353 TrioBrake

Okazuje się, że pilarkach spalinowych jeszcze nie wszystko zostało wymyślone. Dowodzi tego jeden z modeli Husqvarna - 353 TrioBrake - pilarka spalinowa z potrójnym hamulcem. Sprawdziliśmy jak pracuje się tym modelem. Wydawać by się mogło, że w pilarkach pojawiły się już wszelkie możliwe techniczne rarytasy. Są przecież podgrzewane uchwyty i gaźniki, demontaż listwy i napinanie łańcucha bez użycia narzędzi, systemy antywibracyjne oraz ułatwiające rozruch i wiele innych. Ale trzy hamulce bezpieczeństwa w pilarce spalinowej wprawiają z zdumienie nawet zawodowych pilarzy. Przy okazji pojawia się także pytanie, gdzie w tak małej maszynce, jaką jest pilarka udało się jeszcze cokolwiek zmieścić? Ano udało się i to nawet z powodzeniem. Impulsem do przeprowadzenia praktycznego testu modelu 353 TrioBrake był fakt, że został on niedawno nagrodzony Znakiem Bezpieczeństwa KRUS. Wydaje się, że wyróżnienie było jak najbardziej zasłużone, wszak konstruktorzy Husqvarny, opracowując modele 353 TrioBrake poszli w kierunku zapewnienia pilarzowi maksymalnego bezpieczeństwa. Ale nie od dziś wiadomo, że \\"superbezpieczeństwo\\" nie zawsze chodzi w parze z wygodą użytkowania. Postanowiliśmy sprawdzić jak to wygląda w pilarkach TrioBrake.

Autorzy

Miejsce publikacji

Działy tematyczne

Pobierz plik PDF artykułu