Drodzy Czytelnicy,
w związku ze zmianą strategii rozwoju firmy podjęliśmy decyzję o zaprzestaniu wydawania miesięcznika "AGROmechanika". Ostatnim numerem, który się ukazał, był numer styczniowy. W imieniu całej redakcji serdecznie dziękujemy za to, że przez ponad 10 lat współtworzyliście z nami "AGROmechnikę", dostarczaliście pomysłów do kolejnych wydań. Dziękujemy za zaufanie, jakim nas obdarzyliście. Mamy nadzieję, że koniec wydawania "AGROmechniki" nie oznacza końca naszej współpracy. Dlatego proponujemy zamianę prenumeraty "AGROmechaniki" na prenumeratę dynamicznie rozwijającego się pisma "Bez Pługa". Na jego łamach prezentowane są zagadnienia interesujące zarówno rolników rozważających zastosowanie technologii bezpłużnej, tych, którzy dopiero przestawiają się na tę technologię, jak i producentów mających wieloletnie doświadczenie w uprawie bezorkowej. Decydując się na przeniesienie prenumeraty "Agromechaniki" na roczną prenumeratę magazynu „Bez Pługa”, otrzymacie dodatkowo numer specjalny – „ABC uprawy bezorkowej”, segregator do kolekcjonowania czasopisma oraz możliwość uczestniczenia w szkoleniach zaplanowanych w ramach projektu „Akademia Bezorkowa”. Poniżej zamieszczamy link ze szczegółowymi informacjami na temat zamiany prenumerat: [Pobierz] W przypadku braku zgody na przeniesienie prenumeraty zwrócimy pieniądze na podany przez Was numer konta bankowego. Redakcja "AGROmechaniki"
|
Roczniki
archiwum
archiwum
Regulamin wyszukiwarki artykułów
Wyszukiwarka
AGROmechanika 10/2008
Test Farmerska fura Jazda próbna Toyotą Hilux SR5 po wiejskich drogach i polach
Hilux to iście farmerskie auto. Mocne, bo oparte na ramie, proste w obsłudze no i oczywiście z napędem na cztery koła. Testowaliśmy ów terenowy model Toyoty przez ponad 1200 km, w przeróżnych warunkach. Oto nasz raport z jazdy tym autem. Pierwszy model Hiluxa pojawił się ponad czterdzieści lat temu, w roku 1967 i szybko zyskał sławę auta niezawodnego i bardzo wytrzymałego. Od tamtej pory nazwa Hilux stała się niemal synonimem pickupa. Solidna ramowa konstrukcja, może niezbyt wielka kabina, ale za to duża paka i możliwość załadunku przynajmniej tony towaru. Dodajmy do tego łatwość posprzątania - właściwie wystarczy miotła i wąż ogrodowy - i od razu wiadomo, za co tak wielu użytkowników od lat ceni Hiluxa. Kilka miesięcy temu miałem okazję dosiąść wcześniejszej wersji tego auta. Prawdę mówiąc, poza walorami typowymi dla pickupa nie było się czym zachwycać. Prosta półciężarówka z surowo wykończonym wnętrzem kabiny i spory hałas, który co prawda w terenie nie przeszkadza, ale podczas jazdy na trasie z pewnością przyjemny nie jest. Widać, nie bez powodu właściciel modelu, którym jeździłem utwierdzał mnie w przekonaniu, że Hilux w tej wersji to nie auto rodzinne, a typowy wół roboczy. Ale mimo wszystko, pickup Toyoty coś w sobie ma. Ciekaw byłem, jak wygląda sytuacja w przypadku najnowszej, szóstej już generacji tych samochodów. Toyota ma przecież 40-letnie doświadczenia z tym modelem, a na koncie kilkanaście milionów półciężarówek sprzedanych na świecie. Poza tym, Hilux to po Corolli, najlepiej sprzedający się model japońskiego producenta. Te fakty zobowiązują. Postanowiłem przyjrzeć się bliżej półciężarówce Toyoty i wypróbować ją pod kątem użyteczności w gospodarstwie. Ocenie pracy i jazdy poddana została wersja SR5 z podwójną kabiną i najbogatszym wyposażeniem standardowym.
Pobierz plik PDF artykułu
Aby pobrać artykuł należy:
- Wysłać SMS o treści AP.ARTAM na numer 73068. Koszt wysłania wiadomości SMS wynosi 3,69 PLN brutto.
W odpowiedzi otrzymasz SMS z kodem, który należy wpisać w oznaczonym polu.
LUB Dokonać przelewu za pośrednictwem Dotpay w wysokości 2,00 PLN brutto. Po zrealizowaniu płatności otrzymasz kod, który należy wpisać w oznaczonym polu. Kod dostępu zostanie wyświetlony na ekranie oraz wysłany na podany podczas realizacji płatności adres e-mail. Kliknij na logo "Zapłać online przez Dotpay", aby dokonać przelewu.
Pobranie artykułu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
Usługa SMS dostępna jest w sieciach T-mobile, Plus, Play, Orange. Usługi Premium SMS dostarcza i obsługuje system CTM Mobiltek. Regulamin usług SMS. Reklamacje usług SMS.
Właściciel:
Oficyna Wydawnicza "OIKOS" Sp. z o.o.
ul. Kaliska 1/7
02-316 Warszawa
NIP: 118-00-09-226
Kontakt:
Dział prenumeraty:
tel.: 22 659 36 50
fax: 22 833 66 49
e-mail: prenumerata@oikos.net.pl