Drodzy Czytelnicy,
w związku ze zmianą strategii rozwoju firmy podjęliśmy decyzję o zaprzestaniu wydawania miesięcznika "AGROmechanika". Ostatnim numerem, który się ukazał, był numer styczniowy. W imieniu całej redakcji serdecznie dziękujemy za to, że przez ponad 10 lat współtworzyliście z nami "AGROmechnikę", dostarczaliście pomysłów do kolejnych wydań. Dziękujemy za zaufanie, jakim nas obdarzyliście. Mamy nadzieję, że koniec wydawania "AGROmechniki" nie oznacza końca naszej współpracy. Dlatego proponujemy zamianę prenumeraty "AGROmechaniki" na prenumeratę dynamicznie rozwijającego się pisma "Bez Pługa". Na jego łamach prezentowane są zagadnienia interesujące zarówno rolników rozważających zastosowanie technologii bezpłużnej, tych, którzy dopiero przestawiają się na tę technologię, jak i producentów mających wieloletnie doświadczenie w uprawie bezorkowej. Decydując się na przeniesienie prenumeraty "Agromechaniki" na roczną prenumeratę magazynu „Bez Pługa”, otrzymacie dodatkowo numer specjalny – „ABC uprawy bezorkowej”, segregator do kolekcjonowania czasopisma oraz możliwość uczestniczenia w szkoleniach zaplanowanych w ramach projektu „Akademia Bezorkowa”. Poniżej zamieszczamy link ze szczegółowymi informacjami na temat zamiany prenumerat: [Pobierz] W przypadku braku zgody na przeniesienie prenumeraty zwrócimy pieniądze na podany przez Was numer konta bankowego. Redakcja "AGROmechaniki"
|
Roczniki
archiwum
archiwum
Regulamin wyszukiwarki artykułów
Wyszukiwarka
AGROmechanika 12/2008
AGROmoto Defender to nie dżentelmen Land Rover Defender - test
Wydawać by się mogło, że w XXI wieku nie ma miejsca dla samochodów o konstrukcji sprzed 60 lat. Od każdej zasady są wyjątki, Land Rover Defender jest tego najlepszym przykładem. Szperając w \\"metryce skonstruowania\\" Defendera należy cofnąć się do roku 1948. Właśnie wtedy to w Solihull (Wielkia Brytania) rozpoczęto montaż samochodu terenowego bazującego na podzespołach legendarnego Jeepa Willisa oraz napędzanego silnikiem pochodzącym od Rovera 60. Mimo, że od tamtego czasu minęło już ponad pół wieku, angielskie auto oparło się wszelkim radykalnym zmianom i modernizacjom. Modyfikowanoto, co było konieczne i wymagane przez prawo, np. przeniesiono koło zapasowe z przedniej maski na tylne drzwi, na tył powędrował także bak wraz z wlewem paliwa. W 1990 r.popularnego Land Rovera ochrzczono Defenderem, a w 2007 przeprowadzono ostatni delikatny lifting. Na szczęście to były wszystkie zmiany, bo w przypadku tego samochodu udało się stworzyć konstrukcję prawie doskonałą i dlajej dobra \\"ulepszenia\\" nie sąjuż wskazane. Dlatego po dziś dzień rozwiązania techniczne sprzed 60 lat są doceniane przez wszystkich, którzy muszą pracować w trudnych warunkach ipotrzebują do tegosamochodu.
Pobierz plik PDF artykułu
Aby pobrać artykuł należy:
- Wysłać SMS o treści AP.ARTAM na numer 73068. Koszt wysłania wiadomości SMS wynosi 3,69 PLN brutto.
W odpowiedzi otrzymasz SMS z kodem, który należy wpisać w oznaczonym polu.
LUB Dokonać przelewu za pośrednictwem Dotpay w wysokości 2,00 PLN brutto. Po zrealizowaniu płatności otrzymasz kod, który należy wpisać w oznaczonym polu. Kod dostępu zostanie wyświetlony na ekranie oraz wysłany na podany podczas realizacji płatności adres e-mail. Kliknij na logo "Zapłać online przez Dotpay", aby dokonać przelewu.
Pobranie artykułu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
Usługa SMS dostępna jest w sieciach T-mobile, Plus, Play, Orange. Usługi Premium SMS dostarcza i obsługuje system CTM Mobiltek. Regulamin usług SMS. Reklamacje usług SMS.
Właściciel:
Oficyna Wydawnicza "OIKOS" Sp. z o.o.
ul. Kaliska 1/7
02-316 Warszawa
NIP: 118-00-09-226
Kontakt:
Dział prenumeraty:
tel.: 22 659 36 50
fax: 22 833 66 49
e-mail: prenumerata@oikos.net.pl