Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Update cookies preferences
Drodzy Czytelnicy,

w związku ze zmianą strategii rozwoju firmy podjęliśmy decyzję o zaprzestaniu wydawania miesięcznika "AGROmechanika". Ostatnim numerem, który się ukazał, był numer styczniowy.

W imieniu całej redakcji serdecznie dziękujemy za to, że przez ponad 10 lat współtworzyliście z nami "AGROmechnikę", dostarczaliście pomysłów do kolejnych wydań. Dziękujemy za zaufanie, jakim nas obdarzyliście.

Mamy nadzieję, że koniec wydawania "AGROmechniki" nie oznacza końca naszej współpracy. Dlatego proponujemy zamianę prenumeraty "AGROmechaniki" na prenumeratę dynamicznie rozwijającego się pisma "Bez Pługa". Na jego łamach prezentowane są zagadnienia interesujące zarówno rolników rozważających zastosowanie technologii bezpłużnej, tych, którzy dopiero przestawiają się na tę technologię, jak i producentów mających wieloletnie doświadczenie w uprawie bezorkowej.

Decydując się na przeniesienie prenumeraty "Agromechaniki" na roczną prenumeratę magazynu „Bez Pługa”, otrzymacie dodatkowo numer specjalny – „ABC uprawy bezorkowej”, segregator do kolekcjonowania czasopisma oraz możliwość uczestniczenia w szkoleniach zaplanowanych w ramach projektu „Akademia Bezorkowa”. Poniżej zamieszczamy link ze szczegółowymi informacjami na temat zamiany prenumerat: [Pobierz]

W przypadku braku zgody na przeniesienie prenumeraty zwrócimy pieniądze na podany przez Was numer konta bankowego.
 
Redakcja "AGROmechaniki"
AGROmechanika 12/2008

AGROmoto Defender to nie dżentelmen Land Rover Defender - test

Wydawać by się mogło, że w XXI wieku nie ma miejsca dla samochodów o konstrukcji sprzed 60 lat. Od każdej zasady są wyjątki, Land Rover Defender jest tego najlepszym przykładem. Szperając w \\"metryce skonstruowania\\" Defendera należy cofnąć się do roku 1948. Właśnie wtedy to w Solihull (Wielkia Brytania) rozpoczęto montaż samochodu terenowego bazującego na podzespołach legendarnego Jeepa Willisa oraz napędzanego silnikiem pochodzącym od Rovera 60. Mimo, że od tamtego czasu minęło już ponad pół wieku, angielskie auto oparło się wszelkim radykalnym zmianom i modernizacjom. Modyfikowanoto, co było konieczne i wymagane przez prawo, np. przeniesiono koło zapasowe z przedniej maski na tylne drzwi, na tył powędrował także bak wraz z wlewem paliwa. W 1990 r.popularnego Land Rovera ochrzczono Defenderem, a w 2007 przeprowadzono ostatni delikatny lifting. Na szczęście to były wszystkie zmiany, bo w przypadku tego samochodu udało się stworzyć konstrukcję prawie doskonałą i dlajej dobra \\"ulepszenia\\" nie sąjuż wskazane. Dlatego po dziś dzień rozwiązania techniczne sprzed 60 lat są doceniane przez wszystkich, którzy muszą pracować w trudnych warunkach ipotrzebują do tegosamochodu.

Autorzy

Miejsce publikacji

Działy tematyczne

Pobierz plik PDF artykułu