Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Update cookies preferences
Drodzy Czytelnicy,

w związku ze zmianą strategii rozwoju firmy podjęliśmy decyzję o zaprzestaniu wydawania miesięcznika "AGROmechanika". Ostatnim numerem, który się ukazał, był numer styczniowy.

W imieniu całej redakcji serdecznie dziękujemy za to, że przez ponad 10 lat współtworzyliście z nami "AGROmechnikę", dostarczaliście pomysłów do kolejnych wydań. Dziękujemy za zaufanie, jakim nas obdarzyliście.

Mamy nadzieję, że koniec wydawania "AGROmechniki" nie oznacza końca naszej współpracy. Dlatego proponujemy zamianę prenumeraty "AGROmechaniki" na prenumeratę dynamicznie rozwijającego się pisma "Bez Pługa". Na jego łamach prezentowane są zagadnienia interesujące zarówno rolników rozważających zastosowanie technologii bezpłużnej, tych, którzy dopiero przestawiają się na tę technologię, jak i producentów mających wieloletnie doświadczenie w uprawie bezorkowej.

Decydując się na przeniesienie prenumeraty "Agromechaniki" na roczną prenumeratę magazynu „Bez Pługa”, otrzymacie dodatkowo numer specjalny – „ABC uprawy bezorkowej”, segregator do kolekcjonowania czasopisma oraz możliwość uczestniczenia w szkoleniach zaplanowanych w ramach projektu „Akademia Bezorkowa”. Poniżej zamieszczamy link ze szczegółowymi informacjami na temat zamiany prenumerat: [Pobierz]

W przypadku braku zgody na przeniesienie prenumeraty zwrócimy pieniądze na podany przez Was numer konta bankowego.
 
Redakcja "AGROmechaniki"
AGROmechanika 4/2006

Minitest rozrzutnika Joskin Tornado 2

Tornado na obornik Joskin, rozszerzając ofertę, wprowadził ostatnio na rynek nową serię rozrzutników obornika - Tornado 2. Mieliśmy okazję wypróbować model Tornado 12000V o ładowności 12 ton. Rozrzutniki Tornado 2 są wyraźnym dowodem na to, że firma Joskin konsekwentnie urzeczywistnia swoją wizję pojazdów użytkowych. Skrzynia ładunkowa w nowych modelach jest więc wyposażona w nadstawki zintegrowane z nią za pomocą spawu ciągłego. Przy stosunkowo niewielkiej szerokości skrzyni, wynoszącej 1,4 m, producent zrezygnował z dzielenia przenośnika podłogowego, co przy pojazdach z tego przedziału ładowności jest prawdziwym wyjątkiem.

Miejsce publikacji

Działy tematyczne

Pobierz plik PDF artykułu