Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Update cookies preferences
Drodzy Czytelnicy,

w związku ze zmianą strategii rozwoju firmy podjęliśmy decyzję o zaprzestaniu wydawania miesięcznika "AGROmechanika". Ostatnim numerem, który się ukazał, był numer styczniowy.

W imieniu całej redakcji serdecznie dziękujemy za to, że przez ponad 10 lat współtworzyliście z nami "AGROmechnikę", dostarczaliście pomysłów do kolejnych wydań. Dziękujemy za zaufanie, jakim nas obdarzyliście.

Mamy nadzieję, że koniec wydawania "AGROmechniki" nie oznacza końca naszej współpracy. Dlatego proponujemy zamianę prenumeraty "AGROmechaniki" na prenumeratę dynamicznie rozwijającego się pisma "Bez Pługa". Na jego łamach prezentowane są zagadnienia interesujące zarówno rolników rozważających zastosowanie technologii bezpłużnej, tych, którzy dopiero przestawiają się na tę technologię, jak i producentów mających wieloletnie doświadczenie w uprawie bezorkowej.

Decydując się na przeniesienie prenumeraty "Agromechaniki" na roczną prenumeratę magazynu „Bez Pługa”, otrzymacie dodatkowo numer specjalny – „ABC uprawy bezorkowej”, segregator do kolekcjonowania czasopisma oraz możliwość uczestniczenia w szkoleniach zaplanowanych w ramach projektu „Akademia Bezorkowa”. Poniżej zamieszczamy link ze szczegółowymi informacjami na temat zamiany prenumerat: [Pobierz]

W przypadku braku zgody na przeniesienie prenumeraty zwrócimy pieniądze na podany przez Was numer konta bankowego.
 
Redakcja "AGROmechaniki"
AGROmechanika 1/2009

AGROmoto Elegancki pickup

\\"Koreańska marka, niemiecka technologia\\" - czy tym sloganemmożna skutecznie zarekomendować samochód Ssangyong Actyon Sports 200 XDi Elegance A/T -pickup, któryma w sobie coś zarównoz ciężarówki,jaki z limuzyny. Ssangyong to stosunkowo mało znana marka na naszym ryku, do niedawna reprezentowana jedynie przez dwa modele terenowe Musso i Korando. Obecnie południowokoreański koncern oferuje polskim klientom już kilka modeli aut z napędem 4x4, miedzy innymi wspomniany model Actyon Sports. Można być pełnym uznania dla firmy, której historia zaczyna się w latach pięćdziesiątych od produkcji pojazdów użytkowych i trwa do dziś, z widocznymi efektami. Przełomowym dla producenta z Korei Południowej był rok 1990, kiedy to firma Mercedes-Benz AG nabyła pakiet akcji Ssangyong Motor Company. Od tego czasu Koreańczycy uzyskali dostęp do technologii produkcji, metod zarządzania oraz kanałów dystrybucji firmy o niekwestionowanej pozycji na rynku. Początkowo współpraca dotyczyła jedynie pojazdów użytkowych, później rozszerzyła się na jednostki napędowe: benzynowe i wysokoprężne.

Autorzy

Miejsce publikacji

Działy tematyczne

Pobierz plik PDF artykułu