Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Update cookies preferences
Drodzy Czytelnicy,

w związku ze zmianą strategii rozwoju firmy podjęliśmy decyzję o zaprzestaniu wydawania miesięcznika "AGROmechanika". Ostatnim numerem, który się ukazał, był numer styczniowy.

W imieniu całej redakcji serdecznie dziękujemy za to, że przez ponad 10 lat współtworzyliście z nami "AGROmechnikę", dostarczaliście pomysłów do kolejnych wydań. Dziękujemy za zaufanie, jakim nas obdarzyliście.

Mamy nadzieję, że koniec wydawania "AGROmechniki" nie oznacza końca naszej współpracy. Dlatego proponujemy zamianę prenumeraty "AGROmechaniki" na prenumeratę dynamicznie rozwijającego się pisma "Bez Pługa". Na jego łamach prezentowane są zagadnienia interesujące zarówno rolników rozważających zastosowanie technologii bezpłużnej, tych, którzy dopiero przestawiają się na tę technologię, jak i producentów mających wieloletnie doświadczenie w uprawie bezorkowej.

Decydując się na przeniesienie prenumeraty "Agromechaniki" na roczną prenumeratę magazynu „Bez Pługa”, otrzymacie dodatkowo numer specjalny – „ABC uprawy bezorkowej”, segregator do kolekcjonowania czasopisma oraz możliwość uczestniczenia w szkoleniach zaplanowanych w ramach projektu „Akademia Bezorkowa”. Poniżej zamieszczamy link ze szczegółowymi informacjami na temat zamiany prenumerat: [Pobierz]

W przypadku braku zgody na przeniesienie prenumeraty zwrócimy pieniądze na podany przez Was numer konta bankowego.
 
Redakcja "AGROmechaniki"
AGROmechanika 2/2009

Leksykon techniczny Podwójna moc Napęd hybrydowy

W segmencie samochodów osobowych napęd hybrydowy robi furorę jako ekologiczna alternatywa. Technologia ta dojrzała już do praktycznego stosowania również w tych pojazdach, które użytkowane są głównie poza drogami. Zmniejszeniekosztów zaopatrzenia w paliwo, zaostrzone normy emisji spalin oraz ograniczania emisji CO2 do atmosfery stawiają coraz to nowe wyzwania przed przemysłem samochodowym i maszynowym. Wielu widzi rozwiązanie tego kompleksu problemów w stosowaniu ekologicznego napędu hybrydowego. Sprawa ta jest dziś wyjątkowo aktualna. Liczni producenci, a w szczególności Japończycy, oferują już pojazdy o napędzie hybrydowym lub intensywnie pracują na rozwojem stosownej technologii. Kombinacja silnika spalinowego z elektrycznym przyczynia się do redukcji zużycia paliwa i zmniejszenia emisji spalin. Znane dotychczas rodzaje napędu hybrydowego, stosowane w samochodach osobowych i dostawczych, pozwalają na zaoszczędzenie nawet 30% paliwa i znaczną redukcję emisji CO2.

Autorzy

Miejsce publikacji

Działy tematyczne

Pobierz plik PDF artykułu