Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Update cookies preferences
Drodzy Czytelnicy,

w związku ze zmianą strategii rozwoju firmy podjęliśmy decyzję o zaprzestaniu wydawania miesięcznika "AGROmechanika". Ostatnim numerem, który się ukazał, był numer styczniowy.

W imieniu całej redakcji serdecznie dziękujemy za to, że przez ponad 10 lat współtworzyliście z nami "AGROmechnikę", dostarczaliście pomysłów do kolejnych wydań. Dziękujemy za zaufanie, jakim nas obdarzyliście.

Mamy nadzieję, że koniec wydawania "AGROmechniki" nie oznacza końca naszej współpracy. Dlatego proponujemy zamianę prenumeraty "AGROmechaniki" na prenumeratę dynamicznie rozwijającego się pisma "Bez Pługa". Na jego łamach prezentowane są zagadnienia interesujące zarówno rolników rozważających zastosowanie technologii bezpłużnej, tych, którzy dopiero przestawiają się na tę technologię, jak i producentów mających wieloletnie doświadczenie w uprawie bezorkowej.

Decydując się na przeniesienie prenumeraty "Agromechaniki" na roczną prenumeratę magazynu „Bez Pługa”, otrzymacie dodatkowo numer specjalny – „ABC uprawy bezorkowej”, segregator do kolekcjonowania czasopisma oraz możliwość uczestniczenia w szkoleniach zaplanowanych w ramach projektu „Akademia Bezorkowa”. Poniżej zamieszczamy link ze szczegółowymi informacjami na temat zamiany prenumerat: [Pobierz]

W przypadku braku zgody na przeniesienie prenumeraty zwrócimy pieniądze na podany przez Was numer konta bankowego.
 
Redakcja "AGROmechaniki"
AGROmechanika 2/2009

AGROmoto Pozory mylą Suzuki Jimny

Suzuki Jimny szybko obala stereotyp, że auto terenowe musi mieć potężne gabaryty oraz silnik ogromnej mocy i pojemności. Nawet doświadczonemu kierowcy opada szczęka, gdy widzi, jak ten samochód radzi sobie podczas jazdy po polnych drogach. Na pierwszy rzut oka Jimny wygląda jak auto (a właściwie autko), które bardziej udaje terenówkę niż ją jest i jakby zaprojektowane z myślą o kobietach. Tak odbierają ten samochód przeciętni zjadacze chleba. Jednak każdy z nich, kto choć raz spróbował jazdy Jimnym będzie znacznie ostrożniejszy w swoich sądach. Auto zdolne do jazdy w terenie powinno mieć konstrukcję ramową, duży prześwit, krótkie zwisy nadwozia i nieduży rozstaw osi. Napęd na obie osie to konieczność - może być stały lub dołączalny. Bardzo cenny jest przy tym reduktor i blokada mechanizmów różnicowych. Suzuki Jimny może poszczycić się większością z tych cech.

Autorzy

Miejsce publikacji

Działy tematyczne

Pobierz plik PDF artykułu